STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / STCS träff 10/4 2011 // Eftersnack och Bilder
- Detta ämne har 113 svar, 18 deltagare, och uppdaterades senast 2011-04-18 21:29 av
Blocked.
-
FörfattareInlägg
-
februari 22, 2011 kl. 21:36 #182341
Andreas // Beeos
Oscar // Torbo
Anders // Anderslindh(doh) haha senast 07februari 22, 2011 kl. 21:38 #182342Andreas // Beeos
Oscar // Torbo
Anders // Anderslindh(doh) haha senast 07
Nils// longjohn61mars 18, 2011 kl. 15:57 #182839@Pershav wrote:
Företagsvägen 10 i Lund ligger handelscentrat Nova. Vid den tiden lär vi nog vara ensamma om att stå på den stora parkeringen så det lär inte vara svårt för dig att hitta. Bra, billigt och lite kul övernattningsställe är:
http://www.svenskaturistforeningen.se/upptack/Omraden/Skane/Vandrarhem/STF-Vandrarhem-Lund/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Vi ses 😛
Då är sov platsen bokad 😎 Tackar för tipsen 😉
Mvh Nisse
@longjohn61 wrote:
@Pershav wrote:
Företagsvägen 10 i Lund ligger handelscentrat Nova. Vid den tiden lär vi nog vara ensamma om att stå på den stora parkeringen så det lär inte vara svårt för dig att hitta. Bra, billigt och lite kul övernattningsställe är:
http://www.svenskaturistforeningen.se/upptack/Omraden/Skane/Vandrarhem/STF-Vandrarhem-Lund/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Vi ses 😛
Då är sov platsen bokad 😎 Tackar för tipsen 😉
Mvh Nisse
Fan vad bra!
Ses på Nova lund då 😎@Torbo wrote:
Är det svårt att hitta på nova lund? På eniro ser det ut som en stor parkering?
Har aldrig varit där innan, vad kan jag förvänta mig? 😆
Nejdå. Det är en stor öppen parkering.
Jag tänkte att vi ställer oss på framsidan. Så jag ställer mig där 30min innan samling.
Lovar att de inte är massa andra Saabar som samlas på samma ställe 😉mars 28, 2011 kl. 19:19 #183054Polerat lite på rödingen (Salvelinus alpinus) idag och kört runt och förgyllt Lund med den idag. Tyvärr uppskattar inte alla när man brölar i centrum, men det låter ju så förbannat gött att varva lite mellan höghusen 😀
Får se om man hinner något mer på den innan knutan, tror inte det… men det blir gött ändå 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.