900 Aero -92 T16S *Såld*
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / 900 Aero -92 T16S *Såld*
- Detta ämne har 312 svar, 30 deltagare, och uppdaterades senast 2013-07-21 10:19 av
Beeos.
-
FörfattareInlägg
-
juni 1, 2012 kl. 08:50 #190968
Hur har det gått med ljus i ljusomkopplaren?
Jag har fortfarande strul med min.. :p Funkar ett tag efter jag haft den ute och stoppat tillbaka den, sen slutar det fungera igen.
Där finns en tjock orange sladd in till den som på min i alla fall satt löst och efter jag satte fast den bättre fungerade det i säkert 2-3 månader, men nu hjälper det inte att sätta fast den heller. haha :p Men kan ju vara värt att kolla med en multimeter att alla kontakter har kontakt 🙂@Anderslindh wrote:
Hur har det gått med ljus i ljusomkopplaren?
Jag har fortfarande strul med min.. :p Funkar ett tag efter jag haft den ute och stoppat tillbaka den, sen slutar det fungera igen.
Där finns en tjock orange sladd in till den som på min i alla fall satt löst och efter jag satte fast den bättre fungerade det i säkert 2-3 månader, men nu hjälper det inte att sätta fast den heller. haha :p Men kan ju vara värt att kolla med en multimeter att alla kontakter har kontakt 🙂Jag får ge mig på det i helgen, troligen glapp. Det var de på en annan lampa.
Vi får se hur det går 🙂Tyvärr inget nytt på ljusomkopplar problemet.. Men aja, det går ju att köra bilen ändå :smile
Jag ”moderniserade” bilen med några LED-lampor idag, byte ut de två som sitter för nummerskylten bak samt de två som lyser upp mätarhuset.
Betydligt mycket trevligare och som sagt så ser det modernare och klarare ut. Tyvärr inga bilder på det, svårt att fota ljus med taskig kamera.Blev iaf några bilder tagna, de ligger på min garaget sida. Klicka på bilden nedan för att gå vidare :love

-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.