Hur bra känner du din OG 900 egentligen :)
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Hur bra känner du din OG 900 egentligen :)
- Detta ämne har 263 svar, 21 deltagare, och uppdaterades senast 2012-05-17 19:27 av
M.Broberg.
-
FörfattareInlägg
-
Båda kommentarerna så här långt är ju rätt, men jag gissar att Plankan tänker på huv-emblemet. Det tillkom ju 1985, så på en 1986 borde det finnas! Men detta är väl foto/prototyp bil etc, och då kan ju allt hända. Dö-snygg vagn i alla fall, så mkt är säkert.
@M.broberg wrote:
Turbon ska väll inte ha den där dämparen bakom bakaxeln?
Rätt svar.
@Beeos wrote:
2D Sedan turbo trubb är väl inte så vanligt?
Nej den finns endast som MY 86 och med en T8
@Turbocab wrote:
Båda kommentarerna så här långt är ju rätt, men jag gissar att Plankan tänker på huv-emblemet. Det tillkom ju 1985, så på en 1986 borde det finnas!
😉
@Turbocab wrote:
Men detta är väl foto/prototyp bil etc, och då kan ju allt hända. Dö-snygg vagn i alla fall, så mkt är säkert.
Jo det har du helt rätt i ang bilden –
men kul och se hur mycket ”folket” här kan om just detaljerna på OG 900 😛Så om någon har en ny bild/utmaning är det fritt fram.
november 17, 2010 kl. 13:52 #179897Sitter den möjligtvis med en låsbricka man skjuter på underifrån och har en fjäder sittandes på den? så grejen den hör till åker tillbaka 🙂
Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂
november 17, 2010 kl. 19:24 #179900Ok! då vet jag vad det är 🙂 Nej fasen,för kallt för att skruva nu…efter du skrev att den inte satt på 4-5dörrars då misstänkte jag vad det var så ja va ut å kika på en av bilarna och visst var det den 🙂
Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂
@saab putte wrote:
Ok! då vet jag vad det är 🙂 Nej fasen,för kallt för att skruva nu…efter du skrev att den inte satt på 4-5dörrars då misstänkte jag vad det var så ja va ut å kika på en av bilarna och visst var det den 🙂
Ja det är sprinten/axeln till inre handtag som man öppnar dörren med
Oki – upp med ny bild tack 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.