Saab 900 Aero MY88 (Provbil PF59)
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 900 Aero MY88 (Provbil PF59)
- Detta ämne har 180 svar, 24 deltagare, och uppdaterades senast 2014-09-16 20:16 av
turbocab.
-
FörfattareInlägg
-
maj 5, 2011 kl. 19:26 #184324
Gött mos! Som vi säger här i södern, hoppas på samma tur om en vecka 😛
maj 6, 2011 kl. 07:33 #184353Bara att gratulera vekar dumt att sälja men jag förstår dig man kan inta ha allt eller kan man 😆
Mvh Nisse
Tack för kommentarerna 🙂
@plankan wrote:
Något annat vore väl konstigt 😉
Jo det var väl en låg-oddsare, men man vet ju aldrig när bilen har stått så länge..
Nu är bilen lackförseglad och tillbaka hemma igen. Har blivit en liten rundtur idag 🙂
Sammanfattningsvis… Nöjd! 🙂
Mvh
Henrik@plankan wrote:
Får vi se den på nästa STCS 21 maj då ❓
Tjenare plankan!
Jag har kollat på min kalender för året och kan bara konstatera… GAH! 😯 Alla veckor som STCS annordnar något är upptagna. Den 21:e maj är ett bröllop och den 11:e juni också.. Helt sjukt detta. 🙁
Vi måste ordna en special og900 träff i sommar! Kanske mötas någonstans mellan Göteborg och Malmö? 🙂
//Henrik
@henrikg wrote:
@plankan wrote:
Får vi se den på nästa STCS 21 maj då ❓
Tjenare plankan!
Jag har kollat på min kalender för året och kan bara konstatera… GAH! 😯 Alla veckor som STCS annordnar något är upptagna. Den 21:e maj är ett bröllop och den 11:e juni också.. Helt sjukt detta. 🙁
Vi måste ordna en special og900 träff i sommar! Kanske mötas någonstans mellan Göteborg och Malmö? 🙂
//Henrik
låter som en mkt bra ide 😀
maj 8, 2011 kl. 19:20 #184398Eller lite längre norrut så att jag inte behöver köra så långt 😆
Kan inte heller den 21a 👿 annars blir det först i juni 😉Mvh Nisse
@Beeos wrote:
Denna kanske? http://900klubben.se/phpbb3/viewtopic.php?f=29&t=547&p=5522#p5522″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Den där träffen låter väldigt bra, jag ska kolla kalendern som sagt 🙂 Förhoppningsvis är inget inbokat!
//Henrik
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.