- Detta ämne har 403 svar, 64 deltagare, och uppdaterades senast 2012-09-03 08:34 av .
- FörfattareInlägg
- 14 maj, 2012 kl. 18:13 #43645
phermansson
DeltagareJa hyror, värme mm måste ju betalas.
21 maj, 2012 kl. 19:23 #43900svarvaren
Deltagare21 maj, 2012 kl. 19:40 #43901phermansson
DeltagareJa det där var spännande… Kan Spyker ha rätten till NG9-5??
23 maj, 2012 kl. 09:24 #41360phermansson
DeltagareBreaking news, Youngman gives up.
http://www.saabsunited.com/2012/05/breaking-news-youngman-gives-up.html
28 maj, 2012 kl. 09:26 #44149turbolamko
Deltagarehttp://ttela.se/ekonomi/saab/1.1641747–mahindra-tar-hem-saab-
Hoppas detta är sant :AP
Bilar:
2x og900: 1x og900 T16 LUX 1984 45000 mil (sommarbil/finbil nr 1), 1x og900s 1990 (till salu)
Ng9-5 Aero BioPower XWD 2011, Mackan steg 3 ca 340-350 hk(bruksbil sommarhalvåret)
Ng9-3 Aero Nevs 2014 1500 aldrig vinterkörd mil (sommar/finbil nr 2)28 maj, 2012 kl. 13:41 #44153michelle
DeltagareHoppas det inte kommer något mahinder i vägen nu då. 😉
28 maj, 2012 kl. 21:07 #44172Martin
DeltagareDetta var mycket intressant läsning:
http://www.svd.se/naringsliv/branscher/industri-och-fordon/buskhe-satsa-i-sverige-eller-glom-saab-kopet_7236145.svdGår det igenom kan det betyda mycket inte bara för vårt bilmärke utan också för svensk industri. :race
29 maj, 2012 kl. 08:09 #44183phermansson
DeltagareSant, bara att hålla tummarna nu!
Verkar som att det är nära nu :race
http://ttela.se/ekonomi/saab/1.1643246–saab-affaren-klar-denna-vecka-29 maj, 2012 kl. 09:26 #44186900jubileum
Deltagare@Martin wrote:
Detta var mycket intressant läsning:
http://www.svd.se/naringsliv/branscher/industri-och-fordon/buskhe-satsa-i-sverige-eller-glom-saab-kopet_7236145.svdGår det igenom kan det betyda mycket inte bara för vårt bilmärke utan också för svensk industri. :race
Ett mycket bra uttalande från Buskhe och Saab AB. Ska man ha rätt att använda varumärket ”Saab” är det ju självklart att tillverkning och utveckling skall ske i Sverige och ingen annanstans. En köpare som avser att flytta allt till ett fjärran land eller sätta Saab-märket på någon klumpig statsjeep ska absolut inte få rätt till vårt stolta varumärke!
29 maj, 2012 kl. 13:48 #44190reino
Deltagare@900jubileum wrote:
..En köpare som avser att flytta allt till ett fjärran land eller sätta Saab-märket på någon klumpig statsjeep ska absolut inte få rätt till vårt stolta varumärke!
..igen.. 🙄
29 maj, 2012 kl. 17:47 #44200900jubileum
Deltagare@ReinO wrote:
@900jubileum wrote:
..En köpare som avser att flytta allt till ett fjärran land eller sätta Saab-märket på någon klumpig statsjeep ska absolut inte få rätt till vårt stolta varumärke!
..igen.. 🙄
Precis…
29 maj, 2012 kl. 18:25 #44202turbolamko
Deltagare@900jubileum wrote:
@ReinO wrote:
@900jubileum wrote:
..En köpare som avser att flytta allt till ett fjärran land eller sätta Saab-märket på någon klumpig statsjeep ska absolut inte få rätt till vårt stolta varumärke!
..igen.. 🙄
Precis…
Och sånt vill jag inte se en gång till… 🙄
Och vissa påstår att NG900, OG9-5 och OG9-3 te.x är för mycket GM, då har ni inte jämfört med dessa som visas på bilderna!
Bilar:
2x og900: 1x og900 T16 LUX 1984 45000 mil (sommarbil/finbil nr 1), 1x og900s 1990 (till salu)
Ng9-5 Aero BioPower XWD 2011, Mackan steg 3 ca 340-350 hk(bruksbil sommarhalvåret)
Ng9-3 Aero Nevs 2014 1500 aldrig vinterkörd mil (sommar/finbil nr 2)29 maj, 2012 kl. 19:09 #44205hans h
DeltagareMen tack vare Saab så blev det ju två rätt bra bilar. Inte Saabar, men bra på sitt sätt.
Och jag tycker fortfarande att samarbetet (om man kan kalla det så) med Subaru verkligen kunde ha blivit något. Saab och Subaru har en del gemensamma nämnare som verkligen klickar. Rallyframgångarna förstås. Och ljudet. 😀29 maj, 2012 kl. 19:17 #44206phermansson
DeltagareOch i viss mån egensinnighet och körglädje. Tycker faktiskt Legacyn är riktigt rolig att köra. Ligger som ett strykjärn på vägen och den konstanta fyrhjulsdriften ger goa kurvegenskaper.
30 maj, 2012 kl. 14:04 #44230turbolamko
DeltagareDon’t count out Youngman!!
http://www.saabsunited.com/2012/05/dont-count-out-youngman.html
Bilar:
2x og900: 1x og900 T16 LUX 1984 45000 mil (sommarbil/finbil nr 1), 1x og900s 1990 (till salu)
Ng9-5 Aero BioPower XWD 2011, Mackan steg 3 ca 340-350 hk(bruksbil sommarhalvåret)
Ng9-3 Aero Nevs 2014 1500 aldrig vinterkörd mil (sommar/finbil nr 2) - FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.