Esaks garage. Bilder 20/5!
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Esaks garage. Bilder 20/5!
- Detta ämne har 179 svar, 27 deltagare, och uppdaterades senast 2013-05-21 06:50 av
schwartz.
-
FörfattareInlägg
-
juni 18, 2012 kl. 19:04 #191438
Ser ut som samma lite lägre variant som jag kör med på min special, passar perfekt under lysena och bör vara mycket bra lämpad på en trubbnos som annars har lite mer tight mot strålkastarna. Stiligt!
För övrigt har jag ett väldigt fint foto taget på din fars röda cabbe liggandes i byrån, ska ta o rama in det när tid finns, tagen med riktigt fin kamera en sommardag av en duktig fotograf jag känner, tror den får hamna på garageväggen 🙂
juni 19, 2012 kl. 19:42 #191464Ser riktigt tjusigt ut får jag säga! Skulle gärna komma till nyköping och kika på den i verkligheten!
@Anderslindh wrote:
Ser riktigt tjusigt ut får jag säga! Skulle gärna komma till nyköping och kika på den i verkligheten!
Ja för sjutton! Vi bor ju grannar praktiskt taget. Du är välkommen. Dyk gärna hit på en onsdag, då är det bilträff i hamnen med olika tema varje gång. Brukar bli trevligt. 🙂
Vad tror ni om BBS RS?
Om en vecka drar jag, Hugo och Tompa på en ”nätt” liten tripp. Genom Sverige till Riksgränsen och sen ner genom Norge på jakt efter några av norra Europas bästa vägar och vackraste passager. 450-500 mil räknar vi med att avverka. Dags för våra OG:s att sträcka ut! Håll er uppdaterade på http://www.T16forpresident.blogspot.se samt tidningen klassikers hemsida. Ett reportage är även att vänta.
/I.
juli 2, 2012 kl. 20:08 #191597Fälgarna ser ut att passa som ett smäck!
Ang resan blir man ju riktig avundsjuk! Är nog en mycket rolig resa, låter de som iaf 😀 900ans bagage är nästan som gjort för att sova i!juli 3, 2012 kl. 05:03 #191603Grymt! hoppas på fint väder och att ni hittar the best road in the wooorld. 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.